Založili jste web? Nezapomeňte ho propagovat
Disponovat firemním webem je alfou a omegou úspěchu v současném světě. Když dnes firma nemá svůj web, jako by neexistovala. Založení webu je důležitým krokem, ale sám o obě je tento krok bezvýznamný, pokud web nebudete propagovat jedině díky propagaci dostanete na webové stánky návštěvníky, kteří se o vás dozvědí a mohou využívat vašich služeb nebo nakupovat vaše produkty. V online světě existují různé metody propagace webu, ale mezi nejlepší a nepřekonatelné patří PPC a SEO.
PPC reklama
Víte, co je to PPC kampan? Kde o propagaci formou reklamy, u které neplatíte za její zobrazení, ale za množství lidí, kteří na ní kliknou a dostanou se skrze ní na váš web. Tato reklama je vhodná pro každý nový web a to jak pro malé firmy, tak i pro velké. Nerozhoduje zde tolik ani velikost reklamního rozpočtu, protože lze spustit PPC reklamu už za nízké ceny a rozpočet libovolně regulovat podle vašich možností. V tuzemsku je nejpopulárnější Google Ads a také Sklik, obě platformy vám mohou zajistit mnoho nových návštěvníků.
SEO
Optimalizace pro vyhledávače je trochu věda, možná složitější než PPC, ale jde o základ internetové propagace. Jejím cílem je mít obsahově kvalitní web, který bude splňovat potřebná kritéria, aby byl pro vyhledávače validní. Dále je potřeba, aby byl populární, toho se dosáhne tak, že se bude rozšiřovat odkazový profil webu na cizích webech přes důležitá klíčová slova. Při správném postupu se budete prokousávat na důležitá klíčová slova na přední pozice vyhledávání a získáte tak pravidelnou organickou návštěvnost.
PPC SEO, dva způsoby propagace, oba mají skvělý přínos, jedna má okamžitý efekt, ale je třeba ji neustále platit, u druhé si na efekt počkáte, ale má dlouhodobý přínos. Nevybírejte si, nejlepší volbou je věnovat se oběma druhům propagace a dosáhnete tak stabilní návštěvnosti. Pro oba druhy propagace však zvolte agenturu, která jim dostatečně rozumí a má potřebné zkušenosti, doporučujeme agenturu na Ppcprofits.cz.